Strabag a avut lucrari de 41 mil. euro in Romania, in T1
Valoarea lucrarilor efectuate de grupul austriac de constructii Strabag in Romania a crescut in primul trimestru la 41,2 milioane de euro, de la 15 milioane de euro in aceeasi perioada a anului trecut. Portofoliul de comenzi a scazut, insa, in primul trimestru comparativ cu sfarsitul anului trecut, de la 573 milioane de euro la 556 milioane de euro. Raportat la 372 milioane de euro in martie anul trecut, portofoliul de contracte al Strabag in Romania a avansat cu 50%, potrivit raportului financiar al grupului, citat de Mediafax. Numarul angajatilor a urcat la circa 1.400 in primul trimestru, de la 1.160 in martie anul trecut si 1.300 la finele anului trecut. Potrivit unui anunt din aprilie al CNADNR, Strabag a depus oferte, in asociere cu alti constructori, la licitatia pentru reabilitarea DN 76 Soimus - Varfurile, contractele pentru cele trei loturi fiind estimate la aproape 275 milioane lei, fara TVA. La nivel de grup, Strabag a inregistrat o pierdere de 150,6 milioane de euro, mai mare cu 28% fata de 117,5 milioane de euro in aceeasi perioada a anului trecut. Portofoliul de comenzi a urcat cu 3% in intervalul analizat, la 15,7 miliarde de euro, un nou record pentru constructorul austriac. Curierul National
Lucrarile la Catedrala Mantuirii Neamului sunt intarziate
Lucrarile la Catedrala Mantuirii Neamului au ramas in urma. Precipitatiile din ultima perioada nu au permis finalizarea lucrarilor la radierul casetat si au provocat anumite intarzieri de executie care trebuie acum recuperate. De asemenea, lucrarile incepute la subsolul 3 al Catedralei continua intr-un ritm sustinut. „Lucrarile de armare si turnare beton ale radierului ar fi trebuit sa se incheie la data de 30 mai, lucru care a devenit practic imposibil din cauza precipitatiilor abundente cazute in ultimele doua saptamani. In schimb, au continuat lucrarile de armare la elementele verticale ale subsolului 3, s-au si turnat 26 de stalpi ce fac parte din subsolul 3. In ceea ce priveste lucrarile de finalizare la radierul din beton armat probabil ca in jurul datei de 6 iunie se vor incheia si acestea. In toata aceasta perioada s-a actionat cu pompe si aspiratoare in vederea inlaturarii apei cazute”, a declarat Dan Mihai, sef de santier. Amos News
Studiu PayU: 84% dintre cumparatorii online sunt multumiti de serviciile oferite de magazinele online
84% dintre cumparatorii care au efectuat plati online in magazinele care utilizeaza solutia PayU recomanda prietenilor atat magazinul, cat si plata online, se arata intr-un studiu desfasurat de PayU prin intermediul Shopping Experience Rank, un program de evaluare a satisfactiei clientilor in magazinele online partenere. Studiul a luat in considerare 41.000 de evaluari oferite de cumparatorii online in perioada 7 mai 2011 - 7 mai 2012. Cea mai buna evaluare au primit-o magazinele online din retail si agentiile de turism, 94% dintre clienti apreciind experienta de cumparare si plata ca fiind simpla, comoda si rapida. De asemenea, cele mai multe magazine online au primit aprecieri pozitive pentru diversitatea gamei de produse, pentru politica de retururi si pentru suportul oferit la achizitia si plata produselor. In cadrul aceluiasi studiu, 90% dintre cumparatori apreciaza companiile de telefonie, furnizorii de internet, cablu, utilitati si alte servicii recurente pentru economia semnificativa de timp si pentru o mai buna organizare a bugetului de plati lunare. "Mi-a placut ca putem sa facem asta stand pe scaun la birou, fara drumuri, cozi, nervi, timp pierdut. Eu ma bucur foarte mult ca am aceasta posibilitate, sunt permanent in contratimp, am recomandat si prietenilor.”- Aura S, cumparator online. In acelasi timp, site-urile de reduceri conduc topul aprecierilor legate de pret, 90% dintre clienti declarandu-se incantati de preturile reduse si oferta diversa. 60% dintre ei au declarat, de asemenea, ca prin aceste site-uri au avut acces la experiente noi pe care in mod normal nu si le-ar permite. "Rezultatele studiului arata cat de mult a evoluat piata in ultimii ani. Magazinele online investesc tot mai mult in calitatea serviciilor oferite pentru a se diferentia de competitie si pentru a creste nivelul de loializare. Pe de alta parte, cumparatorul roman a evoluat foarte mult. Nu numai ca ofera magazinelor online sugestii concrete de imbunatatire, dar a inceput sa ceara instrumente financiare, metode de plata noi. Avem surpriza sa primim tot mai des sugestii cu privire la metode de plata noi la a caror dezvoltare lucram, care nu exista in Romania si care nu au fost facute publice pentru moment”, explica Andreia Stavarache, Sales & Marketing Manager PayU. Bank News