Sonae Sierra şi Caelum Development au anunţat data de deschidere a centrului comercial ParkLake, 1 septembrie 2016. Este data la care centrul îşi va deschide uşile pentru public şi când o nouă experienţă comercială va fi disponibilă în centrul oraşului Bucureşti.
Sonae Sierra şi Caelum Development au finanţat deja investiţia de 180 milioane de euro, unde s-a contractat deja până acum 97% din suprafaţa închiriabilă totală, cu peste 200 de magazine.
Centrul are 2.450 de locuri de parcare. Acesta va introduce noi branduri pe piaţa din România, cum ar fi Forever 21, Play Park, Lanidor şi Lynne.
ParkLake va găzdui un cinematograf multiplex cu 14 săli, operat de Cinema City, precum şi alte magazine ancoră principale cum ar fi H&M, toate brandurile Inditex din Romania (Zara, Massimo Dutti, Zara Home, Oysho, Bershka, Stradivarius şi Pull & Bear), Debenhams, Koton, LPP Group cu toate cele 5 branduri (Reserved, Mohito, SinSay, House şi Cropp), WorldClass, Altex, Hervis, IPB, Lem’s.
Alte branduri care completează oferta comercială şi de agrement includ Collective, Levi’s, Motivi, Tommy Hilfiger, Gant & Lacoste, CCC, Springfield, Lee Cooper, KVL, TimeOut, Geox, Il Passo, Aldo, Desigual, Swarovski, Khulto, Fossil, Teilor, Douglas, Sephora, Mac, Yves Rocher, Kendra.
Totodată s-a confirmat noua ofertă de decoraţiuni interioare, electrocasnice şi aparatură cu alţi chiriaşi ca Zara Home, Bonsai, Altex and Arsis, completată de magazine de jucării şi librării ca MaxiToys, Smyk, Mothercare, Lego şi Carturesti. ParkLake va oferi de asemenea o gamă largă de echipamente sportive găzduind branduri precum Hervis, Intersport, Nike, Adidas şi Sketchers.
Oferta de restaurante şi cafenele include nume precum KFC, Pizza Hut, Paul, Wu Xing, Brioche Dorée, Starbucks, Gloria Jean’s Coffees, K-Grill, Oro Toro (by OSHO), Bistrot du Paris, La Cerdac, Chopstix, SaladBox, printre altele.
Sursa: dailybusiness.ro