Povestea celui mai mare dezvoltator de parcuri eoliene din Romania
Cel mai mare dezvoltator de parcuri eoliene din Romania, cu un portofoliu de 2.400 MW, grupul Monsson, detinut de familia Muntmark, negociaza cu trei mari investitori vanzarea unor proiecte. Valoarea investitiilor facute de grup pana in prezent depaseste 40 milioane de euro. Dar cum a ajuns Monsson aici? Calatoreste mult prin toata lumea pentru a se intalni cu diversi investitori interesati de proiectele eoliene pe care familia Muntmark le dezvolta in Dobrogea si de care investitorii au auzit fie din presa, fie de la alti cumparatori. La 27 de ani, Andrei Muntmark lucreaza cu tatal său, Emanuel Muntmark, un om de afaceri roman cu nationalitate suedeza, la dezvoltarea Monsson Group si transformarea grupului in dezvoltator la cheie de proiecte nu numai in eolian, ci si in domeniile solar sau hidro. Numele Monsson este strans legat de eolian, intrucat compania a fost dezvoltatorul celui mai mare parc de pe uscat din Europa, Fantanele-Cogealac, detinut la ora actuala de CEZ. Capital
Mai putine locuinte noi construite in primele noua luni
Numarul locuintelor nou construite a scazut in primele noua luni ale anului cu 3.048 unitati, la 29.084, dupa ce in trimestrul al treilea au fost date in folosinta 11.278 de case si apartamente, mai putine cu 2.180 unitati fata de aceeasi perioada a anului trecut, a anuntat INS, informeaza Mediafax. Cele mai multe dintre locuintele construite in trimestrul al treilea au fost realizate in mediul rural - 54,9%, se arata intr-un comunicat al Institutului National de Statistica (INS). Numarul locuintelor finantate cu fonduri private a scazut cu 1.758 unitati, iar cel al locuintelor realizate din fondurile publice a fost mai mic cu 422. Wall-Street
Doua pasaje subterane noi pe Calea Grivitei
Tur de forta cu pasaje subterane la Primaria Capitalei. Dupa tunelul de sub pista aeroportului Baneasa si pasajele subterane din Drumul Taberei un nou proiect se anunta in zona Podului Constanta. Doua pasaje subterane, paralele cu podul deja existent, ar urma sa fie construite aici. Valoarea investitiei se ridica la 37,8 milioane euro. Proiectul va fi realizat in zona intersectiei Sos. Chitila – Bucurestii Noi si intersectia Ion Mihalache cu Calea Grivitei. Practic e vorba de Podul peste calea ferata Bucuresti-Constanta. B365.ro