In momentul de fata, compania Indoors are aproximativ 100 de anunturi de vanzare promovate cu ajutorul titirez.ro, iar colaborarea dintre cele doua parti dateaza inca de la debutul activitatii portalului imobiliar si se anunta a fi una de lunga durata. Mai mult decat atat, Indoors a livrat proprietatea cu numarul 10.000 de pe portalul de imobiliare. „Avem un feedback pozitiv ca urmare a postarii anunturilor noastre pe titirez.ro, desi cerera se mentine inca la un nivel scazut, pe fondul situatiei generale din piata”, a precizat, pentru titirez.ro, Florian Petrache, general manager al Indoors.
Acesta a adaugat ca portalul imobiliar a reusit, intr-un termen relativ scurt, sa-si castige o pozitie puternica pe piata de profil, care se consolideaza de la o luna la alta. „Sunt optimist in ceea ce priveste colaborarea noastra viitoare si cred ca titirez.ro se afla pe drumul cel bun atat in relatia cu clientul agentie imobiliara, cat si ca imagine in fata consumatorului final, respectiv cumparatorul”, a mai declarat Petrache.
Profilul companiei
Indoors activeaza pe piata din anul 2005 si s-a specializat pe segmentul de apartamente. Zona acoperita este reprezentata de sectoarele 1, 2 si 3 ale Capitalei, precum si aria centrala a Bucurestiului. „Aproximativ 70% din oferta noastra este reprezentata de apartamente vechi, dintr-un total de circa 800 de oferte active in momentul de fata”, a precizat managerul Indoors.
Cat despre evolutia preturilor in 2011, Florian Petrache crede ca acestea mai pot suporta inca scaderi, insa nu semnificative. Referitor la durata de timp in care un anunt de vanzare sta pe piata, acesta spune ca este influentata de atitudinea vanzatorului, in sensul ca, daca el este dispus la negociere, atunci proprietatea poate fi vanduta chiar si in cateva zile. In schimb, o mentinere de pret, poate tine anuntul pe piata chiar si cateva luni.