Scopul proiectului este sa aduca arta in strada, acolo unde poate starni conversatii si se poate integra in tesatura urbana de zi cu zi. Lucrarile sunt afisate in statiile de transport in comun si pe ecranele digitale Wink Multimedia.
Luna martie a fost dedicata femeilor care lucreaza in industriile creative. Astfel, 6 statii de transport in comun din Iasi si 200 de panouri digitale au gazduit creatii semnate de femei graphic designer din oras.
"Feminitatea nu are o reteta scrisa si aplicabila tuturor, ea este adaptata contextului personal al fiecaruia si reprezinta esenta noastra ca femei, frumusetea ei stand tocmai in diversitate.
Pentru ca proiectul a inceput in luna martie, pe care o stim de cand eram copii ca luna dedicata mamei si, in general, tuturor femeilor din viata noastra, ne-am gandit ca tema primei editii sa fie despre noi si toate formele in care ne putem prezenta ca fiinte feminine," spune Alina Ioana Petrea, co-organizator LWD"
Initiativa Wink&The City aduce un plus de culoare si de exprimare neconventionala in Iasi, care a fost dintotdeauna un punct de reper al creativitatii romanesti.