Meniu Anunt
28-03-2023

Hotelul K+K Elisabeta, din centrul Capitalei, și-a schimbat proprietarii și este relansat sub brandul Peakture. „Suntem foarte optimişti în ceea ce privește viitorul turismului românesc”

share:

Hotelul K+K Elisabeta, din centrul Capitalei, și-a schimbat proprietarii și este relansat sub brandul Peakture. „Suntem foarte optimişti în ceea ce privește viitorul turismului românesc”
Adriana Drăgușin

Unitatea de cazare dispune de 67 de camere clasificate la 4 stele, precum și de un bar, un restaurant, săli de întâlnire și alte facilități.

Lorand și Zsuzsanna Szarvadi, proprietarii Balvanyos Resort & Spa din Covasna, au cumpărat hotelul K+K Elisabeta, din centrul Capitalei, pe care îl vor relansa sub nou-creatul brand hotelier Peakture. Inaugurat în 2006 de frații Koller din Austria, hotelul era deținut din 2019 de InterGlobe, un conglomerat din India cu activitate în sectorul aviatic, industria ospitalității și turism.

Tranzacția a fost intermediată de firma de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.


Citește și:

Apetit crescut al investitorilor din piața rezidențială: achizițiile de locuințe în scopul revânzării sunt din nou atractive!


Fără titlu (1000 × 788 px) (1000 × 700 px) (1000 × 200 px) (1000 × 170 px) (1000 × 250 px) (1)

Un concept boutique urban, clasificat la 4 stele

Situat între Piața Universității și Piața Rosetti, hotelul dispune de 67 de camere clasificate la 4 stele, precum și de un bar, un restaurant cu facilități pentru servirea micului dejun, săli de întâlnire și o zonă de fitness. PeakTure completează portofoliul HoReCa al familiei Szarvadi, din care face parte complexul Balvanyos Resort & Spa, din Covasna. Acesta este aflat în plin proces de extindere, cu un corp nou, care va fi denumit tot Peakture, şi va cuprinde 50 de camere, o nouă zonă de Spa, precum și restaurantele Gastrolab, Fork și Champagne & More din București, alături de magazinele de vinuri Indivino.

După o experiență fabuloasă cu Balvanyos Resort, pe care-l creștem şi dezvoltăm de 15 ani, am considerat că a venit momentul să intrăm şi pe piața bucureşteană, în segmentul de 4 stele. Este o nouă provocare, dar suntem foarte entuziasmați de oportunitatea de a dezvolta un concept boutique urban, cu servicii premium, şi cu multă personalitate. Suntem foarte optimişti în ceea ce privește viitorul turismului românesc în general, și domeniului hotelier din București în special. Numărul turiștilor străini care vizitează capitala noastră este în creștere exponențială. Cu Peakture ne vom adresa lor, dar și segmentului de clienți business.”

Lorand Szarvadi, acţionar Balvanyos Resort SA


Citește și:

Cushman & Wakefield Echinox: 4 centre regionale, peste 275.000 mp de birouri în plan pentru următorii 5 ani. Ce oraș va atrage cel mai mare volum de livrări


O poziție centrală, privilegiată

InterGlobe a fost asistat în această tranzacție de Cushman & Wakefield, alături de casa de avocatură Wolf Theiss, respectiv firma de project management Vitalis Consulting (vendor TDD). Cumpărătorul a fost asistat de Vulpoi & Toader Management, Carmen Călin și Alexandru Mnohoghitnei.

Piața hotelieră din București și-a revenit rapid după perioada pandemică și are în continuare un potențial semnificativ de creștere, susținută fiind atât de turismul de business, cât și de cel de leisure. K+K Elisabeta are o poziție privilegiată, în inima Bucureștiului, iar sub brandul Peakture suntem convinși că va reuși să își consolideze și să își extindă baza de clienți. Mulțumim celor de la InterGlobe pentru încredere și tuturor părților implicate pentru angajamentul de a finaliza tranzacția în termenii agreați inițial.”

Cristi Moga, Head of Capital Markets, Cushman & Wakefield Echinox

Cristi Moga, Head of Capital Markets Cushman & Wakefield Echinox


Citește și:

Piața hotelurilor din România, în revenire accelerată. Activitatea turistică din București a atins nivelul de dinainte de pandemie