Meniu Anunt
22-04-2016

Cat costa un start-up in imobiliare

share:

Cat costa un start-up in imobiliare
Odată cu dezvoltarea numeroaselor proiecte rezidenţiale şi relansarea pieţei de profil, tot mai mulți antreprenori își îndreaptă atenția către deschiderea unei afaceri pe segmentul agenţiilor imobiliare. Află cât costă un start-up în domeniu.

Înfiinţarea unui business în domeniul intermedierilor imobiliare poate fi simplificată prin achiziţionarea unei francize, aceasta oferind o afacere la cheie şi suport pentru derularea întregii activităţi, potrivit lui Răzvan Cuc, preşedinte Remax România.

Astfel, odată cu deschiderea unei agenții imobiliare în franciză, proprietarul beneficiază de o încredere ridicată în rândul clienților, datorită asocierii cu brandul global, dar și de alte avantaje semnificative, precum materialele de lucru necesare pentru operarea noului birou și un pachet complet de training care cuprinde cursuri de pregătire la nivel avansat dedicate agenţilor.   

În plus, prin intermediul francizei, antreprenorii care își doresc să deschidă un start-up în domeniul imobiliar dispun de acces la un sistem tehnologic performant, la o platformă CRM de listare şi promovare a proprietăților.  

Ce costuri presupune o franciză

„În cazul Remax, antreprenorii sau agențiile imobiliare independente pot achiziționa o franciză  cu un cost  cuprins între 5.900 şi 9.900 de euro. Odată cu afilierea la rețeaua noastră, aceștia plătesc lunar o redevență procentuală din venituri și o redevență fixă administrativă”, a mai spus Răzvan Cuc.   

Achiziţia unei francize oferă broker ownerilor posibilitatea de a avea acces la consultanță în domenii necesare dezvoltării afacerii, precum consiliere de marketing, de vânzări sau juridică și instrumentele necesare promovării agenției imobiliare la standardele rețelei.   

De asemenea, în cadrul francizelor agenţii pot obţine certificări în urma a minim 150 de ore de training, brokerii având nevoie de cel puţin 200 de ore de training specific. 

Şi Era, una dintre cele mai puternice companii de franciză imobiliară la nivel global, care a intrat pe piaţa din România în toamna anului trecut, îşi propune ca în următorii 5 - 10 ani, peste 100 de agenţi şi agenţii imobiliare să facă parte din sistemul Era şi să deţină fiecare minim 10% din aria rezidenţială acoperită.

În primii trei ani de funcţionare Era România doreşte să atingă cel puţin 50 de francizaţi. În medie, în fiecare din ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Era deţine 15% din piaţa imobiliară rezidenţială.

În momentul în care un broker sau o agenţie se afiliază sistemului de francizare Era, i se pun la dispoziţie o serie de instrumente şi un set de cunoştinţe care îl ajute pe piaţa imobiliară. 

Aceştia nu îşi pierd autonomia, fiecare franciză fiind deţinută independent.  În relaţia de franciză, Era acordă o licenţă brokerului sau agenţiei pentru a-şi desfăşura activitatea sub numele său şi pentru a urma modelul unic de afaceri Era, în schimbul unei taxe lunare de licențiere. Printre produsele şi serviciile Era Real Estate care vor ajuta agenţiile să se diferenţieze clar pe piaţă se numără: sistemul de internet Era, CRM Era, sistemul de recomandări Era, programul de training-uri Era.

Sursa: dailybusiness.ro