Meniu Anunt
15-11-2013

Bucurestenii au o idila cu automobilul, iar pietonii sunt tratati foarte rau

share:

Bucurestenii au o idila cu automobilul, iar pietonii sunt tratati foarte rau
Cum reactioneaza oamenii cand strazile pe care circulau cu masina devin pietonale?

CEO Holcim: Infrastructura este provocarea pentru urmatorii 2 ani

Cea mai mare provocare pentru directorul general al Holcim Romania, Daniel Bach, dar si pentru piata cimentului in general va fi infrastructura din Romania, potrivit Newsin. Conform lui Bach, numai 10% din productia anuala de ciment a companiei Holcim Romania este livrata in infrastructura, iar restul in proiectele rezidentiale si non-rezidentiale (centre comerciale, industrie). Sursa: BloomBiz

Ariton: Romania trebuie sa valorifice doua treimi din energia verde

Romania ar trebui sa valorifice doua treimi din potentialul resurselor regenerabile pe care le are, ca sa poata atinge normele europene din Programul 20/20/20, sustine ministrul Economiei, Ion Ariton.
Normele europene prevad ca, pana in anul 2020, fiecare tara membra UE trebuie sa-si creasca eficienta energetica cu 20%. Sursa: BizCity

Martin Slabbert, NEPI: Listarea noastra la BVB, utila celor care doresc investitii alternative denominate in euro

New Europe Property Investments plc (NEPI) a devenit de luni primul fond de investitii imobiliare listat la Bursa de Valori Bucuresti si a finalizat un plasament privat de actiuni la Johannesburg si Londra in valoare de aproximativ 29 milioane euro. Numarul de actiuni oferite la BVB a fost de 78.933.734. In prima zi s-au efectuat trei tranzactii in valoare de 2.567 lei, iar pretul de inchidere a fost de 15,10 lei, acelasi cu cel de la deschidere. Sursa: Business Magazin

Cum a lungit Boagiu canalul Dunare-Bucuresti cu 30 km si l-a scumpit de 4 ori

Transformarea Bucurestiului in port la Dunare suscita interes pentru autoritati doar atunci cand se apropie momentele electorale importante, in special pentru cei cu ambitii la Primaria Capitalei. In mare, cifrele vehiculate sunt: 20 de milioane de tone de marfa transportate in fiecare an, irigatii pentru partea centrala a Baraganului, reducerea pericolului de inundatii pentru 30.000 de hectare de teren agricol, 11 localitati si peste 6.500 de gospodarii, 75 GWh/an generati de cele sase ecluze, etc.. Sursa: BloomBiz

Jan Gehl, designer de orase: Bucurestenii au o idila cu automobilul, iar pietonii sunt tratati foarte rau

Cum reactioneaza oamenii cand strazile pe care circulau cu masina devin pietonale? Ce masuri ar trebui luate pentru ca Bucurestiul sa devina o metropola civilizata? De ce strazile tot mai mari si mai largi din orase nu rezolva problema traficului? Cum sunt tratati de fapt bucurestenii? Raspunsul la aceste intrebari il primiti de la unul dintre cei mai mari designeri de orase din lume, arhitectul Jan Gehl. Sursa: HotNews