Cartierul fantoma din nordul Bucurestiului – mii de case luxoase in care nu poti locui!
Unele sunt mici, altele foarte mari, unele sunt hidoase, altele frumoase foc. Le gasești la rosu, la gri, sau chiar finistate. Fara indoiala, in cartierul ANL Henri Coanda sunt case pentru toate gusturile. Toate au insa ceva in comun: in ele nu se poate locui. Desi multe case sunt ridicate de ani buni, luxosul cartier nu este racordat la retelele de apa, gaze si electricitate, nu are canalizare si nici macar drumuri pietruite. Pentru ca se afla jumatate in Sectorul 1, jumatate in orasul Voluntari, niciuna dintre primarii nu si-a asumat, de-a lungul timpului, investitiile in infrastructura. Situatia este cel putin hilara. In primul rand, este vorba de un cartier din capitala unei tari europene. Apoi, terenurile pe care sunt ridicate casele sunt printre cele mai scumpe din tara. Nu in ultimul rand, vorbim despre un cartier ANL - statul este initiatorul proiectului si are obligatia sa se asigure ca beneficiarii vor avea acces la utilitati. Capital
Lidl deschide luni doua magazine in Moinesti si Ramnicu Valcea
Lidl deschide luni, 31 octombrie, doua magazine de tip discount, construite de la zero, in Moinesti, judetul Bacau, si Ramnicu Valcea, judetul Valcea, ajungand astfel la o retea de 120 de unitati la nivel national, a anuntat retailerul. Retailerul german Lidl a preluat in 2010, de la grupul Tengelmann, retelele de magazine de discount Plus din Romania si Bulgaria. Compania a inaugurat, oficial, la inceputul lunii octombrie, cele 107 unitati Plus rebranduite si 11 magazine noi. Curierul National
Vesti proaste pentru cine are terenuri. Nu cumpara nimeni
Odinioara cele mai vanate de investitori, terenurile, sunt acum cele mai ocolite. Motivul? Sunt cel mai dificil de evaluat, vandut si administrat. In anii de dinaintea crizei preturile terenurilor cresteau de la o saptamana la alta, investitorii se inghesuiau sa cumpere hectare de terenuri pentru proiecte rezidentiale, centre comerciale sau cladiri de birouri, in timp ce tranzactiile se faceau in avion, cum glumea un dezvoltator la un seminar. Acum, preturile s‑au redus cu peste 50% in ultimii ani, iar cei care fac legea sunt cumparatorii. Cei mai activi cumparatori sunt de departe discounterii si lanturile de hipermarketuri. Si al lor va fi si anul care urmeaza. Money.ro
McDonald’s se lanseaza in televiziune
Gigantul american de restaurante fast-food introduce in unitatile sale de vanzare din Statele Unite propria sa televiziune McTV, un canal de informatii locale si de divertisment. Exista deja McCafe, McChicken, dar si McFlurry. Foarte curand americanii vor descoperi McTV, noua inventie a McDonald’s, un canal propriu de televiziune care isi va difuza programele in 800 de restaurante din California. In meniu: informatii locale (actualitate sportiva, stiri din viata universitara, etc) si de divertisment (filme, emisiuni de varietati, sport, moda, muzica...). Fin.ro