Reteaua electrica din Capitala are peste jumatate de veac in unele zone

Reteaua electrica din Capitala are peste jumatate de veac in unele zona

Consumul de electricitate a crescut de la an la an in Capitala, din 1989 si pana in prezent. Fie ca e vorba de aparate de aer conditionat sau blocuri nou-ridicate infrastructura electrica a Bucurestiului este, in acest moment, pusa la grea incercare. Aproape zilnic au loc intreruperi programate de curent electric, in vederea modernizarii retelei care in unele locuri este veche de peste 50 de ani. Alteori, reteaua pur si simplu nu mai face fata. Reprezentantii companiei sustin ca modernizarile se inscriu intr-un program de investitii de aproape 800 de milioane de euro, „pentru a asigura un serviciu de calitate consumatorilor finali, in scopul imbunatatirii calitatii si securitatii retelei si in vederea indeplinirii standardelor Enel de mediu”. B365.ro

"Dorel" de Primaria Capitalei. Cel mai nou bulevard se termina in doi stalpi

Traficul infernal din Bucuresti a primit o nesperata "mana de ajutor" din partea autoritatilor locale. Proaspat inaugurata, artera de circulatie Uranus-Berzei-Buzesti destinata, in mod normal, fluidizarii circulatiei rutiere, se termina in doi stilpi, "uitati" de constructori in mijlocul drumului. Statistic vorbind, in Bucuresti sunt peste un milion de autovehicule. Tocmai de aceea, finalizarea celebrului Bulevard Uranus era considerata "o gura de oxigen" pentru soferi. Numai ca, surpriza: in cea mai aglomerata intersectie din Capitala, cea de la Piata Victoriei, soferii isi pun mainile in cap. Stiri.rol.ro

Investitorii din retail se apuca de produs energie eoliana

Doi actionari ai dezvoltatorului Bel Rom au cumparat 500 de hectare de teren in diferite zone din tara pentru constructia a trei proiecte de 150 MW. Proiectele de retail sunt mai greu de finantat, iar acum exista bani pentru proiecte de energie regenerabila. Greutatea cu care se obtine finantare pentru dezvoltarea proiectelor comerciale determina unii dezvoltatorii imobiliari sa se indrepte catre proiecte eoliene. Astfel, doi actionari ai companiei belgiene Bel Rom, implicata in dezvoltarea mai multor centre comerciale din Romania, vor sa intre pe piata productiei de energie eoliana si au cumparat 500 de hectare de teren in diferite zone din tara pentru constructia a trei proiecte de 150 MW, conform Mediafax. "Proiectele de retail sunt mai greu de finantat, iar acum exista bani pentru proiecte de energie regenerabila. Am achizitionat 500 de hectare de teren in mai multe zone din Romania. Avem trei proiecte care totalizeaza 150 de MW", a declarat Steven Van Den Bossche, unul dintre investitori, la lansarea oficiala a centrului comercial Electroputere Parc. Curierul National

Mai sunt 3 zile pana dam drumul circulatiei pe Autostrada Vestului. Nemtii "s-au pregatit" deja!

Autostrada Arad - Timisoara va lega Romania de Europa Occidentala, iar portiunea din vest a Coridorului IV Paneuropean va face legatura intre Sibiu – Lugoj – Timi­soara – Arad – Nadlac, spre Ungaria. Publicatia locala Glasus Aradului scrie ca incă inainte de a fi gata, autostrada Arad - Timisoara a aparut deja pe hartile turistice din Germania. „Lucrarile sunt fina­lizate in proportie de 93-94%. Au mai ramas de montat gardurile de protectie impotriva animalelor si parapeţii. Pana saptamana viitoare, atat parapetii, cat si gardurile, sa fie montate in proportie de 70-80%. Ramane ca pe tronsoanele in care nu s-au montat gardurile, lucrarile sa continue si in luna ianuarie, atata timp cat va permite vremea”, a declarat Eusebiu Pistru, secretar de stat in Ministerul Transporturilor. In conditiile in care Centura Aradului va fi data in folosinta anul viitor, urcarea pe autostrada se va face de pe DN 69, la iesirea din municipiu, in dreptul pasajului finalizat recent. „Lucrarea va fi finalizata in proportie de 100% pana la jumatatea anului 2012, cand se va face si receptia finala. De asemenea si Centura Aradului va fi data in folosinta cel tarziu pana la jumatatea anului viitor”, a mai spus Pistru. Acesta a tinut sa precizeze ca au existat anumite intarzieri din cauza descarcarilor arheologice si a unor proprietari de terenuri care nu au putut fi gasiti. Capital

Contul meu Anunt nou