Vom afla povestea din spatele conceptului imoPR.ro direct de la CEO-ul acestuia, Costina Petrescu, un nume de referinta in piata imobiliara din Romania.
Buna Costina! Acum 3 ani, intr-un interviu acordat la lansare, spuneai ca "imoPR a aparut in urma unei nevoi asidue a pietei imobiliare spre partea de dezvoltare a imaginii, a brandingului si awareness-ului". Mai este de actualitate aceasta afirmatie, mai ales in contextul ultimilor ani de criza sanitara?
- Buna, da! Aceasta afirmatie a fost si ramane piatra de temelie a imoPR.ro. Nevoia de brand awareness a ramas la fel sau poate chiar s-a acutizat pentru dezvoltatorii imobiliari in ultimii ani. Surprinzator sau nu, cu toate ca a fost necesara o mica perioada de acomodare in contextul pandemiei din 2020, imoPR a continuat sa cresca constant si organic in acesti 3 ani de la lansare. Nu vorbim doar de portofoliul de clienti ai imoPR, ci si de numarul si diversitatea campaniilor prestate pentru clientii nostri: de la site-uri de prezentare, publicitate targetata pe site-uri de specialitate, campanii integrate in Google Ads si Social Media si pana la campanii de awareness si colectare lead-uri in offline si online, campanii speciale targetate pentru investitorii din afara tarii, influenceri si reprezentari exclusiviste, evenimente de socializare, iar surprizele nu se opresc aici!
Cu ce se diferentiaza imoPR de competitori si care consideri ca este avantajul unui dezvoltator care alege sa lucreze cu voi?
- TOTUL porneste de la strategie, indiferent ca este vorba despre un proiect rezidential sau despre o campanie de marketing. Tratam fiecare proiect in parte ca si cum ar fi al nostru: cu drag, multa atentie si grija pentru rezultate. Cele mai noi strategii si tehnici de promovare fac parte din ADN-ul nostru. La asta se adauga experienta si dragostea pentru Real Estate! Dincolo de strategiile de promovare, brandingul solid si executia atent executata, pentru client conteaza cu adevarat un singur lucru: vanzarile efective!
De aceea, cel mai important pentru noi este sa urmarim foarte clar obiectivele fixate, sa evaluam continuu si sa facem din timp optimizarile necesare pentru imbunatatirea rezultatelor. Suntem alaturi de clientii nostri in toti pasii afacerii lor si urmarim, impreuna cu ei, maximizarea profitului lor.
Sigur, in ziua de astazi totul pare ca se intampla online. Cu toate acestea, impresiile definitive si vanzarile se intampla in offline, in viata reala.
- Astazi nu mai este suficient sa ai un website minunat, ci trebuie sa il si optimizezi SEO, sa te asiguri ca ai mereu continut proaspat, sa intretii multiple conturi Social Media, sa iti promovezi business-ul prin publicitate platita (Social Media Ads, Google Ads, portaluri imobiliare). A atrage atentia potentialilor clienti si intarirea impresiei pozitive a celor deja existenti prin bannere stradale, publicitate outdoor, flyere, brosuri si cataloage, evenimente, aparitii in reviste print de nisa, carti de vizita - toate acestea exista de cand lumea si nu fara motiv - chiar functioneaza!
Campaniile oferite de imoPR se desfasoara in toate mediile: online, offline, TV, iar canalele de distributie sunt foarte variate: de la un anunturi online, bannere stradale pana la evenimente si campanii speciale nationale, iar incepand cu anul 2022 chiar si internationale.
Desigur toate aceste bugete si campanii ar fi inutile fara o sinergie puternica intre noi agentia de Marketing si echipa de vanzari a clientilor nostrii. Au fost situatii cand am facut inclusiv training de vanzari la sediul clientilor iar rezultatele nu au intarziat sa apara.
Din discutia cu tine inteleg ca imoPR nu se opreste doar la Marketing si Promovare. Sa fie acesta secretul succesului?
- Noi credem ca este! Am avut o satisfactie extraordinara la putin timp dupa lansarea imoPR cand un coleg de breasla mi-a spus: "I-ai vazut Costina pe cei de pe Bulevardul Iuliu Maniu? Sunt peste tot, oare cu cine lucreaza?", la doar cateva saptamani dupa ce am preluat promovarea pentru un ansamblu rezidential din Militari.
Am ajuns departe, insa feedbackul clientilor si al pietei imobiliare a fost si este foarte important pentru noi. Asa crestem si asa ne deservim clientii.
Iar clientii nostri stiu ca imoPR are cunostintele si experienta necesara si ii poate ajuta in toate etapele proiectului lor: Pe langa marketing si promovare, consultanta, pozitionarea de pret, informatii actualizate despre piata imobiliara - pe toate le pot afla de la noi.
Iti multumim Costina pentru timpul acordat! In incheiere, vrei sa transmiti ceva cititorilor nostri?
Va multumesc si eu! Da, daca esti dezvoltator imobiliar sau lucrezi in servicii conexe si vrei sa fii mai vizibil, sa ai rezultate mai bune, sa vinzi mai mult sau daca stii deja foarte bine ca trebuie sa ai o prezenta online si offline puternica, dar te sperie, totusi, multitudinea de canale, strategii si tactici pe care trebuie sa le stapanesti, poti sa simplifici totul si sa lasi o echipa de profesionisti sa se ocupe de toate acestea. Tu nu trebuie sa faci altceva decat sa te bucuri de rezultate. Te astept sa discutam mai multe pe office@imoPR.ro sau la numarul 0310051506.
Agentia de marketing si promovare imobiliara imoPR - vine in completarea CRM-ului imobiliar ImobManager.ro si a retelei de site-uri de promovare imobiliara Titirez.ro, pentru a crea o gama de servicii completa pentru clientii din piata imobiliara.