Ce palate si-au construit romii in Romania din furturile din Marea Britanie
Membrii unei familii de romani, judecati in Marea Britanie pentru ca jefuiau noaptea pasageri obositi sau in stare de ebrietate in trenuri, de la care furau bani si telefoane mobile, si-au construit adevarate palate in Romania cu bani obtinuti astfel. Familia Rostas a adunat cateva sute de mii de lire sterline din ce a furat in Marea Britanie, informeaza Daily Mail, citata de Mediafax. Romii si-au construit cinci palate in Romania din "operatiunile" din Marea Britanie, obisnuind sa fure telefoane mobile, bijuterii si bani de la pasagerii trenului de noapte ce duce de la Londra la Kent. Romulus (18 ani), Marin (25 de ani), Robert (23 de ani) si varul lor Cornel (22 de ani) sunt autorii furturilor de pe ruta respectiva. Stiri.rol.ro
India nu-i ca Romania: regii asfaltului dau bani ca sa castige contracte
In India se construiesc 2 kilometri de autostrada pe zi, in vreme ce in Romania - doar 160 de metri. Mai mult, batalia pe contractele de infrastructura rutiera dintre firmele indiene de constructii este atat de dura incat antreprenorii au ajuns sa plateasca ei din buzunar comisioane catre bugetul de stat pentru a-si spori sansele la licitatiile de lucrari. India semneaza contracte de constructie de autostrazi intr-un ritm record si reuseste, totodata, sa reduca povara financiara a contribuabililor, intrucat constructorii nu mai cer subventii de la buget, ci dimpotriva, au ajuns sa ofere ei comisioane Guvernului pentru a castiga contracte de executie si operare de autostrazi. Daily Business
Harta traficului infernal din Capitala
Peste 270.000 de masini stau in fiecare ora in ambuteiajele din oras. Bucurestiul este atat de aglomerat, incat viteza medie de circulatie este de 30 de kilometri la ora. Potrivit specialistilor Municipalitatii, in fiecare ora stau in trafic 220.000 de autoturisme, 18.300 de taximetre, 31.700 de vehicule care transporta marfa si 854.800 de pasageri in transportul public. In zilele lucratoare se inregistreaza nu mai putin de 910.681 de deplasari cu masina in Capitala. "Desi criza ar fi trebuit sa reduca numarul deplasarilor cu autoturismul, asa cum s-a intamplat in alte mari capitale, la noi traficul se aglomerează de la un an la altul", au explicat membrii Comisiei de Transport din Consiliul General al Capitalei. EVZ
Costel Casuneanu, exclus de la construirea A3. Licitatia a fost suspendata in urma unei plangeri a asfaltatorului
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) a suspendat procedura de atribuire a contractului pentru proiectarea si construirea primilor 8 kilometri din autostrada Transilvania, dupa ce anul trecut a reziliat contractului cu firma americana Bechtel. Cerința criticata avantajeaza cercul restrans al operatorilor economici care au incheiat contracte de valori insemnate, avand drept principal efect restrangerea concurenței intre operatorii economici. Oprirea licitatiei a avut loc dupa ce Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC) a dat dreptate firmei Drumuri si Poduri Gheorgheni SRL care, intr-o plangere depusa la CNSC, reclama ca unele dintre cerintele de calificare impuse de compania de stat sunt ilegale. Drumuri si Poduri Gheorgheni SRL are drept actionar compania Pa&Co International, detinuta de Costel Casuneanu. Stiri.rol.ro