Benevo vinde cu succes case si pe timp de criza

Benevo inseamna astazi o companie cu notorietate in expertiza in vanzari, inchirieri si property management si detine un portofoliu de 907 apartamente in 13 proiecte noi. Urmand filosofia apropierii de clienti prin implicarea in fiecare aspect al procesului de cumparare sau inchiriere, compania pune la dispozitia acestora pachete care contin chiar si reduceri ale preturilor la mobilier, prin parteneriatul cu Mobexpert, preturi mai mici la electrocasnicele Baumit, dar si discounturi la unele pachete turistice promovate de compania Click Travel.

Desi majoritatea dezvoltatorilor si vanzatorilor de locuinte au raportat, la nivelul anului trecut, scaderi ale ritmului vanzarilor, pentru Benevo 2010 a insemnat o crestere a volumui total de locuinte vandute, de la 32 de unitati in 2009, la 50 de unitati anul trecut. Valoarea totala a locuintelor vandute anul trecut, situate in ansamblurile rezidentiale Primavara si Rose Garden, s-a ridicat la 3,6 milioane de euro, potrivit Danielei Iosif, Manager Marketing & Business Development al companiei. Portofoliul de proprietati al companiei cuprinde locuinte precum apartamente cu doua camere la preturi care incep de la 63.000 de euro la vanzare si 350 de euro la inchiriere sau unitati cu trei camere la preturi care pornesc de la 80.000 de euro la vanzare si 400 de euro in cazul inchirierii.

Marketingul, asul din maneca

„In 2009-2010, eforturile noastre de marketing s-au concentrat pe generare de vanzari si comunicarea cu clientii existenti: promotii, imbunatatirea produsului, pret si modalitate de plata”, a precizat Daniela Iosif pentru titirez.ro Pentru 2011 programele de marketing ale Benevo vor dezvalui mai mult din valorile companiei si misiunea pe care aceasta si-o asuma, fapt care se va concretiza printr-o comunicare si mai eficienta cu potentialii clienti. „Iar din lunile martie-aprilie vom putea vorbi de un produs cu totul unic pe piata, pana atunci pastram surpriza pentru clientii nostrii”, a adaugat reprezentantul companiei.

Benevo a actionat preventive inca de la debutul crizei, in 2009, prin lansarea segmentului de inchirieri pe termen lung si optiunea de rate direct la proprietar. Mai mult, portofoliul de apartamente cu care compania s-a lansat a fost restructurat, prin renuntarea la unele proiecte nefinalizate la timp si inlocuirea lor cu  unitati fina­lizate.

Nu vor lipsi nici investitiile in 2011, astfel ca Benevo va prelua in proprietate, in perioada urmatoare, aproximativ 138 de unitati locative antecontractate  si va achizitiona alte 170 de locuinte in Bucuresti. Zonele de interes ale companiei, in ceea ce priveste investitiile, sunt reprezentate de proiectele aproape sau chiar finalizate, situate in zone semicentrale, respectiv apartamente cu suprafete mici cu potential de vanzare sau inchiriere. Cat priveste prognozele referitoare la evolutia preturilor din piata, Daniela Iosif opineaza ca acestea sunt greu de stabilit. „Este imposibil de anticipat, cel mai optimist prognostic este ca din toamna preturile sa se stabilizeze, iar sentimentul general si psihologia pietei sa se imbunatateasca”, a concluzionat reprezentantul Benevo.

Contul meu Anunt nou