Autostrada Bucuresti-Ploiesti se va inaugura cu restrictii de viteza
Actualul ministru al Transporturilor spune ca noul drum pana la Ploiesti va fi inaugurat la 30 iunie. Nu se stie insa dacă va putea fi calificat drept autostrada, avand in vedere ca nu are iesiri sau intrari pe lungimea celor 60 de kilometri, nici dotari de urgenta precum telefoanele. Pe toata lungimea celor 62 de kilometri nu exista intrari sau iesiri de pe autostrada. La kilometrul 18, unde ar trebui sa fie prima iesire, in loc de asfalt, este doar noroi. Nu este gata nici punctul de acces de la kilometrul 38. Fostul ministru al Transporturilor, Alexandru Nazare, sustine prin consiliera sa ca reglementarile permit darea in folosinta a unui tronson de autostrada fara sa aiba finalizate iesirile. “Au mai fost cazuri si la Timisoara, si la Constanta cand s-a dat drumul la circulatie pe tronsoane noi de autostrada fara ca exiturile sa fie finalizate. Acestea au fost finalizate ulterior. In acele zone au fost aplicate restrictii de viteza“, a declarat consiliera lui Alexandru Nazare, fostul ministru al Transporturilor. B365.ro
Transalpina: cum sa arunci 340 de milioane de euro de la 2.145 de metri altitudine
O victima a birocratiei, a inconsecventei legislative, a lipsei de cooperare intre organismele statului sau a ecologistilor fara tel, Transalpina, cea mai inalta sosea din Romania si una dintre cele mai spectaculoase din Europa, risca sa ramana un drum inchis circulatiei pentru o perioada mai mare decat se estima. Asta, desi lucrarile de reabilitare, care se ridica la 340 de milioane de euro fara TVA, sunt aproape de finalizare. Ceea ce lipseste pentru ca soseaua sa fie inaugurata la propriu este un banal aviz de mediu, care nu s-a eliberat la timp. Un paradox romanesc din care toata lumea iese in pierdere. Lucrarile au inceput in 2009, iar ceea ce a rezultat a justificat costul de aproape 2,3 milioane de euro pe kilometru: cea mai buna, mai noua si mai inalta sosea din Romania si una dintre cele mai spectaculoase din Europa. Lucrarile s-au desfasurat intr-un ritm alert, in 2011 soseaua fiind asfaltata in proportie de 99% si circulabila integral, devenind aproape la fel de populara ca si Transfagarasanul. Asta in conditiile in care, oficial, drumul e inchis circulatiei vehiculelor, nefiind inca finalizat. Daily Business
Un proiect unic in Romania: Ambulanta Sociala de la Primaria Sectorului 2
Inca de la inceputul primului sau mandat, Neculai Ontanu a pus la dispozitia cetatenilor Sectorului 2 Ambulanta Sociala, un proiect unic in tara, care ofera servicii de sanatate si asistenta persoanelor aflate in situatii de risc si marginalizare sociala. In cei opt ani de zile de functionare, Proiectul Ambulantei Sociale a ajutat sa supravietuiasca peste 4000 de persoane abandonate de toate sistemele de sanatate. Printre beneficiarii serviciilor prestate de Ambulanta Sociala s-au numarat varstnici, persoane fara venit sau cu venituri foarte mici, dar si persoane fara adapost. Totodata, Primaria Sectorului 2 a incheiat un parteneriat cu o serie de unitati medicale de pe raza sectorului, pe baza caruia acestea acorda ingrijiri medicale persoanelor aflate in evidenta Ambulantei Sociale. Printre aceste unitati medicale figureaza Spitalul Clinic "Colentina", Institutul National de Boli Infectioase "Prof. Dr. Matei Bals" sau Spitalul Clinic de Urgenta "Sf. Pantelimon". EVZ